Базовими цінностями підприємства є:
- відповідальність перед замовниками та суспільством в цілому;
- компетентність, новаторство, творчість;
- раціональне використання наявних у підприємства ресурсів;
- безперервне вдосконалення основане на знаннях та креативності всіх працівників підприємства;
- дотримання високих етичних норм всередині компанії та у відносинах з підприємствами діловими партнерами.
Етичні норми Кодексу корпоративної ділової етики спрямовані на забезпечення суспільної довіри до професійності та чесності підприємства, укріплення його ділової репутації. Діяльність підприємства орієнтована на принесення користі суспільству в цілому, підприємству та кожному його співробітнику.
Етичні норми відносин із замовниками.
Етичним є:
- відношення до замовника як головної цінності підприємства;
- компетентність, винахідливість та оперативність в опрацюванні замовлень клієнтів;
- точність та переконливість у формулюванні рішень для потреб замовників та умов їх виконання;
- дорадництво при переговорах із замовником, що дозволяє йому краще зрозуміти суть його потреби;
- дух партнерства у відносинах із замовником, повага до інтересів замовника;
- відповідальне ставлення до своїх обов'язків перед замовником;
- застосування спеціальних професійних знань для розв’язання завдань замовника і досягнення на цій основі ринкових цілей підприємства;
- конкуренція за замовлення основана на боротьбі ідей, рішень, концепцій;
- достовірність даних наведених у рекламних та довідкових матеріалах, що поширюються підприємством;
- своєчасність та точність виконання поставок замовникам.
Етичні норми відносин з постачальниками.
Етичним є:
- своєчасне і точне виконання договірних зобов’язань постачальником та підприємством;
- спільна робота над покращенням системи виконання поставок;
- відповідальність постачальника за належну якість сировини, матеріалів, комплектуючих, та відповідно їх маркування, пакування;
- взаємна відповідальність сторін стосовно точності та своєчасності підготовки та представлення документів ділового обороту ( накладні, сертифікати, акти і т.д. );
- спільне опрацювання питань якості та ефективності використання відповідних матеріалів у виробництві;
- дотримання комерційної таємниці стосовно умов договірних відносин;
- надання допомоги постачальнику у покращенні системи поставок, підвищенні якості його послуг.