За підсумками 2011 року, обсяг ринку навантажувальної техніки в Україні оцінюється в 500 млн. грн, що на 15% більше ніж за 2010 рік. Перший квартал 2012 року показав зростання по відношенню до минулого року на 23% - як в сегменті автонавантажувачів, так і в сегменті складської електричної техніки.
Навантажувачі Nissan Forklift представлені в Україні компанією ТОВ «Демікс» з 2009 року. За цей час бренд Nissan Forklift увійшов до першої десятки лідерів навантажувальної техніки за обсягами продажів з більш ніж 40 брендів, представлених в Україні. На сьогоднішній день, техніка Nissan Forklift завоювала довіру великих українських підприємств, таких як група компаній «Євраз», НАЕК «Енергоатом», група компаній «ТНК-ВР» та багатьох інших.
Виробничі потужності Nissan Forklift стратегічно розміщені в Європі, Японії та США, що забезпечує високу гнучкість реагування на попит різних ринків. Європейські виробничі потужності навантажувачів розміщені в Памплоні, Іспанія, де висока якість продукції підтверджується сертифікацією ISO 9001:2000 і сертифікацією ISO 14001:1996 для Системи Управління станом навколишнього середовища. Виробництво складської техніки Nissan знаходиться в Гетеборзі, Швеція, де виробничі потужності також мають сертифікати ISO 9001:2000 і 14001:1996.
Будучи одним з лідерів виробництва навантажувальної техніки, Nissan Forklift пропонує повний асортимент для задоволення переважної більшості потреб у різних галузях застосування. Він включає вилкові навантажувачі з дизельним і газовим двигуном вантажопідйомністю 1,5 - 8,0 тон, трьох- і чотирьохколісні електричні моделі вантажопідйомністю від 1,25 до 3,0 тонн. Вони доповнюються широким асортиментом складської техніки:
- Річтраками;
- Збирачами замовлень;
- Транспортувальниками палет;
- Штабелерами.
Це той асортимент, який дозволяє Вам підібрати найбільш оптимальне рішення відповідно до потреб операцій логістики.
Дизайн продукції Nissan Forklift є результатом ретельних досліджень - основних характеристик, терміну служби, безпеки, легкості управління, інформації про стан навколишнього середовища і безцінного зворотнього зв'язку з широкою клієнтською базою. Така особлива увага до деталей веде до створення транспортно-навантажувальної техніки, що відповідає найвищим технічним стандартам якості.
Зростаюча популярність техніки Nissan Forklift в Україні забезпечується двома основними моделями навантажувачів - DX і TX.
У першому півріччі 2012 року електрична складська техніка Nissan Forklift активно розширює свою присутність в цьому сегменті.
Найбільш популярні моделі навантажувачів Nissan мають ряд незаперечних переваг перед конкурентами, на яких хотілося б зупинитися докладніше.
Незаперечна перевага навантажувачів із двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) - це двигуни Nissan. Сьогодні ці двигуни можна побачити на переважній більшості навантажувачів інших брендів, адже вони зарекомендували себе як найбільш надійні та економічні. При цьому на навантажувачах Nissan двигуни власного виробництва працюють ще краще, адже вони були розроблені саме для них. Модельний ряд двигунів складається з газових, газ-бензинових і дизельних моделей, які розроблені для навантажувачів вантажопідйомністю від 1,5 до 8 тонн. Рівень викидів вихлопних газів у двигунів Nissan набагато нижче сьогоднішніх вимог ЄС і США. Тільки газові навантажувачі Nissan із заводу оснащуються 3-х ступеневим каталітичним нейтралізатором вихлопних газів з електронною системою управління Nissan ECCS. На навантажувачах Nissan багато моделей оснащені спеціальною запатентованою системою захисту двигуна і трансмісії від перегріву, яка не просто відключає двигун в разі підвищення температури до критичної, а навмисно знижує обороти двигуна, щоб він міг охолонути, а оператор мав час відвезти навантажувач в безпечне місце.
В області поглинання вібрацій Nissan пішов далі своїх конкурентів. На відміну від інших розробок, запатентована Nissan система поглинає не тільки вібрації від двигуна і трансмісії, а й від дорожнього покриття. Серце цієї системи - плаваюча захисна кабіна, яка кріпиться до рами навантажувача через «плаваючі» опори, а вже до неї кріпляться капот, сидіння, передня панель і інше. Така система не тільки забезпечує комфорт оператора, але і захищає багато компонентів навантажувача (наприклад електроніку ), подовжуючи їх термін служби.
До речі, про електроніку. Стандартна для багатьох навантажувачів панель приладів замінена на навантажувачах Nissan 3-х режимним LCD-дисплеєм з керуванням. Він показує не тільки поточну інформацію про навантажувач, але й може набагато більше. Існує 3 зони доступу за допомогою LCD дисплея. Ці три категорії - це: Режим Адміністратора, Режим Оператора і Режим Діагностики. Режим Адміністратора дозволяє створити паролі для п'яти операторів. У цьому режимі також можна встановити, як і коли оператор повинен вводити пароль для продовження роботи.
У режим Оператора, як тільки була активована система паролів, кожен оператор повинен ввести заздалегідь встановлений пароль для отримання можливості керування навантажувачем. Цей режим дозволяє ефективним шляхом визначити продуктивність кожного оператора (аж до розрахунку почасової ЗП), а також запобігти несанкціоноване використання або викрадення навантажувача. Облік годин роботи оператора ведеться в двох варіантах: час заведеного двигуна і час включеного запалювання.
Режим Діагностики (BITE - Built In Test Equipment) розроблений для використання авторизованим технічним персоналом, він дозволяє проводити моніторинг, активувати і змінювати налаштування, а також проводити діагностику без підключення ноутбука, за допомогою вбудованих засобів. Це в свою чергу суттєво зменшує час простою в разі будь-якої несправності, завдяки тому, що фахівець виїжджає до клієнта вже підготовлений до певної задачі і озброєний всім необхідним, ліквідуючи час доставки запчастин і т.п. Більш того, багато несправностей можна усунути і без виклику сервісного фахівця, тому що на LCD-дисплеї відображається причина несправності.
Також, через LCD-дисплей налаштовується функція нагадування про чергове техобслуговування. Всі навантажувачі оснащені Системою Зниження Ризику Nissan, яка робить основний внесок в безпеку оператора. До неї входить: Автоматичне зниження швидкості руху під час поворотів забезпечується функцією Контролю на поворотах (1). Під час швидкого руху навантажувача функція Контролю Підйому обмежує швидкість підйому. При відпущеної педалі акселератора, якщо навантажувач знаходиться на схилі, пристрій Контролю Відката Назад (1) гарантує повільний рух навантажувача з постійною низькою швидкістю. Особливість блокування паркувального гальма запобігає його випадкове відпускання. Випадковий рух навантажувача/щогли неможливий в момент, коли оператор повертає ключ запалення. Система блокування щогли автоматично блокує функції нахилу і підйому щогли, коли оператор залишає крісло, при цьому включається звуковий сигнал і індикатор на приладовій панелі.
Система Повернення в нейтральну передачу задіюється, коли оператор залишає крісло, а навантажувач знаходиться на включеній передачі. Конструкція пом'якшеного Контролю Стабільності (2) включає в себе не потребуючий обслуговування гумовий амортизатор, встановлений між віссю і корпусом, щоб збільшити бічну стійкість при нормальних умовах експлуатації. При поворотах гумовий амортизатор стискається під задньою віссю, щоб допомогти зберегти надійний контакт між навантажувачем і дорожнім полотном. Гумовий амортизатор також поглинає вібрації, коли оператор водить навантажувач на нерівних поверхнях, допомагаючи підтримати гладку, стабільну їзду.
Компанія Nissan Forklift традиційно приділяє велику увагу підвищенню рівня продуктивності та ефективності техніки при одночасному зниженні витрат на експлуатацію. З цією метою була розроблена і використовується вже кілька років на всій електричній техніці Nissan система AC-Tech, яка об'єднує в собі електродвигун, що працює на змінному струмі, і контроллер, керуючий ним та іншими електронними системами навантажувача. Електродвигун на змінному струмі - це індукційний мотор, в якому струм індуцирується на роторі, а не передається від ротора до статора. Це означає, що в ньому не потрібні багато елементів, необхідні для роботи мотора на постійному струмі, такі як графітові щітки та інше, і, відповідно, вимагає менше технічного обслуговування. Загалом, переваги мотора на змінному струмі такі:
- Спрощена конструкція
- Велика потужність при однакових габаритах
- Менше потребує обслуговування
- Менше нагрівається під час роботи
- Краще регенеративне гальмування
- Кращий момент при низьких оборотах
- Волого- і пилозахищений
Вибираючи вантажну техніку, розумний керівник завжди зверне увагу на економічність. І електрична техніка - не виняток. Компанія Nissan Forklift, використовуючи багатий досвід розробок в області нових електричних технологій концерну Renault-Nissan (наприклад, у розробці новітнього електричного автомобіля Nissan Leaf), вже сьогодні пропонує технології регенеративного гальмування на всіх без винятку електричних моделях.
Ми розуміємо, що споживачам потрібно підтримувати роботу транспортно-навантажувального обладнання, особливо в умовах безперервного циклу. Кваліфікований і добре мотивований персонал нашої сервісної мережі завжди доступний для надання підтримки 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Персонал компанії Демікс завжди дасть пораду і надасть підтримку клієнтам, що мають транспортний парк, у розробці графіків техобслуговування, ефективних процедур ремонту та обсягу необхідних запасних частин для збільшення продуктивності. Також можуть проводитися тренінги для інженерів з обслуговування та операторів навантажувача споживача. Операційна надійність техніки Nissan також посилюється можливістю поставки запасних частин, які є в наявності в достатній кількості.
(1) - тільки для електричних навантажувачів (2) - тільки для навантажувачів із двигуном внутрішнього згоряння